Sažetak naslova bio bi da su prošlu nedjelju u Podstrani na sedmom spontanom okupljanju trening lige skupilo 15 jedrilica, 14 ih je uspješno stiglo do glavnog cilja, a glavni uzrok takvom rezultatu je lagani vjetar.

A sad malo detaljnije.

Mjesto zbivanja ovog trening okupljanja bila je Podstrana, odnosno uvala s gornje fotografije. U njoj se skupilo 15 jedrilica iz Splitskog bazena, a jedrile su u polju postavljenom u obliku trokuta. Već i njegovo postavljanje bio je još jedan trening, jer su članovi JK Strožanac ovu priliku iskoristili da svojim mladim članovima pokažu u praksi što znači i kako izgleda biti zadužen za regatno polje.

Tako su mladi Strožančani doživjeli iz prve ruke koliko vremena treba provesti u napuhivanju bova, pripremanju konopa i usidrenja, prebacivanju u gumenjak, sidrenje bova, te naravno nakon što je Hiperaktiv prekinuo pokušaje dostizanja glavnog cilja obrnuti postupak... izvlačenje bova, slaganje konopa, prebacivanje do kluba, ispuhivanje bova, spremanje usidrenja.

Predstartna procedura završila je točno u podne i ligaška flota zajedrila je po 5-6 čvorova jugozapadnjaka. Ispred njih bilo je jedrenje na ruti od 6NM. Već je spomenuto daje polje formirano u obliku trokuta i to jednakostraničnog s duljinama stranica od 1NM, što bi nakon primjene elementarne matematike značilo da se trokut morao obići dva puta. S obzirom na uvjete na moru i realnu mogućnost da flota ostane bez vjetra, kao rezervna opcija dogovoreno je da se prvi obilazak trokuta računa kao prolazak kroz pomoćni cilj.

Najbržim jedrilicama trebalo je otprilike jednako vrijeme za obilazak oba trokuta. Od samog početka kolo je vodio Magnum. Njegova posada prvi krug je završila za 42 minute, dok im je za drugi trebalo malo manje od 39 minuta.

Cijelo vrijeme ih pokušala uhvatiti Adriatica. Prvi krug je za Magnumom kasnila dvije minute, dok su joj za drugi krug trebale 4 minute više.

Ostali su manje više bili uglavnom na istim ili vrlo bliskim pozicijama u pomoćnom i glavnom cilju, a najveći skok napravila je studentska postava na Mili 8. Njima je za prvi krug trebao sat i 4 minute i to su napravili kao 6. brod u floti, ali u drugom krugu su konsolidirali svoje snage i završavaju kao treći ukupno nakon dva sata i malo manje od 17 sekundi jedrenja. Konačni raspored cijelog treninga možete pronaći ovdje.

Po THC-u rezultati su bili identični samo na vrhu gdje su Magnum i Adriatica zadržali svoja mjesta, a umjesto Mile 8 koja je po matematici završila na 9. mjestu, na postolju je završila najmanja jedrilica u ovom kolu, maleni Zero 22 - Diablo. Do ove pozicije stigao je nakon što je četveroplasiranog Garbina pobijedio za 12 korigiranih sekundi!

Međutim, ovo nije bila najmanja razlika 7. kola. Još gušće je bilo u borbi za bijeg s 8. mjesta. Taj match je odnijela Blue Lady II s prednošću od 3 korigirane sekunde ispred Fugu-a. Kompletne rezultate po THC-u možete pročitati na ovom linku.

Foto: Petar Milun - Diablo

Zanimljivo je da na ovom kolu nije bilo niti jednog Melgesa, a to je za plasman na vrh ljestvice vrlo dobro iskoristio dupli pobjednik Magnum, koji se sad izjednačio s Mataranom 32 po broju pobjeda, ali i s jednim treningom više, što ga je sad izbacilo na vodeće mjesto. Na trećem i četvrtom mjestu nije došlo do promjena, ali zato Runaway i Diablo rade rošadu, a u top 10 ulaze Blue Lady II i Garbin. Konkretne pozicije dostupne su na ovom linku.

Na generalnoj ljestvici po THC-u situacija je jednaka za Magnuma i Matarana, a ostali ostaju na istim pozicijama do 7. mjesta gdje je Adriatica zamijenila Obi Onea koji pada na 9. mjesto. Raspored ostalih jedrilica možete pronaći na ovom linku.

Naslovna foto: Damir Kraljević